Älgar blev det



Vi började vår dag kl 6,30 med lite välling och sedan var det en liten virvelvind som for omkring här hemma. En morgon som alla andra med andra ord! Vid 9,30 gick vi till Kyrkis för att få sjunga, busa och prata med andra bebisar och mammor. Liam var precis som han var sist: inte ett dugg intresserad av att sjunga men väldigt intresserad av att krypa omkring och ställa sig upp mot alla och allt. Tur att det är människor som är barnvana :) Annars kan han nog uppfattas som lite påträngande och jobbig haha. Idag gjorde vi färdig våra "fina" älgar och dom sitter så fint på väggen nu :)

När vi sen kom hem från kyrkis var Liam jättetrött så han somnade direkt. Jag hann knappt slå ner rumpan i soffan så blev jag heltjock i huvet, fick ont i halsen och feber. Det kom verkligen från ingenstans. Så nu sitter jag här helt täppt och jättetrött. Liam är hos farmor och farfar. Han skulle egentligen inte åkt dit förrän imorrn men de kunde ta honom idag eftersom jag blivit sjuk. Nu hoppas jag innerligt att han inte blivit smittad. Det var ju inte längesen som vi alla var förkylda plus att han nyss haft det jobbigt med tänderna. Men det är bara att vänta och se. Men det är väldigt skönt att han kunde vara hos dom dels för att jag inte är någon rolig lekkamrat och för att han kanske slipper bli smittad!!

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0