vilka delikatesser



när jag satte ner baken i soffan och bara kopplade av så blev jag urtrött. skulle lätt kunna gå och sova en stund nu men då kan jag inte somna ikväll. hur skönt det än är att ta en liten middagslur så straffar det sig sen. fredrik kom hem lite tidigare idag och det är alltid lika göttit. tänk om han alltid kunde komma hem vid 14.00. det tycker jag är en lagom lång arbetsdag. :)

emma och adam har varit hos oss idag. emma var hes och adam var lite matt efter feber och förkylning så det var inte full fart här hemma. men sällskapet uppskattades otroligt mycket. skönt att få lite vettiga svar när man pratar :P emma hade även köpt med sig sallad från Mellbygatans delikatesser. mycket gott så det måste jag tipsa er om. jag är inte ett jättestort salladsfan men det här var gott. prova prova prova...

adam är nog trött på mig

har man ingen egen så får man sno från dom som är mindre.

(det känner man igen från moster erica när hon var liten)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0