4 bra


1. Liam vaknade helt feberfri idag och har varit på lysande humör hela dagen. Nu hoppas vi på att han ska få vara frisk ett bra tag.

2. Min "långa" jobbonsdag ska kortas. Jag ska inte längre vara planeringsavlösare på onsdageftermiddag vilket gör att jag nu kan lägga om schemat lite och sluta tidigare 3 dagar i veckan istället för två. Kommer få börja ca en halvtimme tidigare någon morgon men det spelar ingen roll.

3. Imorgonkväll ska jag hem till Sara för lite tjejkväll. Ska bli sjukt roligt! Vi ska bara ha det gött. Äta och dricka gott och snacka en massa skit. Som jag längtar :)

4. Min "riktiga" Emmie är tillbaka! Jag har saknat dig..
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0