Bra investering


Efter ett 40 minuterspass på crosstrainern så är det gott med lite ananas. Det är verkligen mitt nya favvokvällsmål. Så jäkla gott och nyttigt :)

Nu när Fredrik inte är hemma så är crosstrainern guld värd. Det går ju inte att komma iväg och träna på gymmet eller ta en runda i löpspåret. Men crossen kan jag slänga mig upp på så fort Liam har lagt sig. Det är verkligen perfekt och ett hett tips till alla som känner att de inte hinner träna.

Vår kostade 5000 kr så visst, det är ju inte billigt. Men i längden lönar det sig helt klart. Det är en mycket bra investering!!

Nu ska jag titta på de desperata hemmafruarna och mumsa ananas :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0