En premiärtur


Man kan ju tycka att efter en extra lång helg så ska man känna sig utvilad till max. Men så känner jag mig inte alls. Nu ligger jag i soffan och känner mig väldigt trött och mosig. En helg fylld med aktiviteter och konstant utevistelse tar nu ut sin rätt. Men jag har haft en jättebra helg så jag klagar inte :) Det är värt det.

Idag har det verkligen bjudits på sommarvärme. Linne och korta byxor var det som gällde idag och nu kommer sommaren när som helst hoppas vi!!

Idag fick vi äntligen tag i en cykelhjälm till Liam så i eftermiddags tog jag och Liam en premiärtur till ICA. Det verkade som att han gillade det iaf. Han satt och pratade och glodde på alla bilar och gastade "billar". Jag har inte cyklat på några år så jag tog det försiktigt i början. Det jag oroar mig för är att cykelstolen ska lossna. Den sitter som berget men ändå.... Det var härligt att cykla och det ska vi göra många gånger så länge vädret är så här fint. (kofta och långbyxor byttes ut efter en svettig cykeltur)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0