En snyftare


Liam ligger och snyftar i sömnen. Stackarn. Han ville inte riktigt gå och lägga sig så vi har haft en fight här hemma och han har gastat rätt bra och jag har ignorerat så gott jag kunnat. Till slut så orkade han inte mer och somnade. Jag känner mig alltid så elak när jag låter han skrika till han somnar. Men ibland så funkar ingenting och då får det bli så. 99% av gångerna så somnar han ju av sig själv så som tur är så händer detta inte så ofta. Men nu kan det bli så att han sover kasst. Aldrig bra att somna ledsen :( Vi får se!!

Vi har varit ute nästan hela dagen idag. Ätit ute och lekt ute. Bara varit inne när Liam sovit men då satt jag ute och solade mig. Jisses vad jag brände mig. Farligt att sitta i solen när det är så där lagom varmt ute. Då kan man ju sitta hur länge som helst vilket resulterar i KRÄFTA!!! Innan Liam skulle sova så åkte vi iväg och köpte en cykelstol/cykelsadel till honom. Så nu kan vi ute och cykla tillsammans :) Det tror jag han kommer att gillar skarpt.

Vi hade nog kunnat gå till dagis och jobb imorrn har jag insett nu. Men jag sjukade honom imorrn redan imorse och sa till på jobbet redan imorse oxå. Tyckte han var så himla hostig och snorig men sen under dagen har det varit ganska lugnt. Inte helt bra men det hade gått. Men men, nu får han en hemmadag med morsan istället, det blir han nog inte ledsen för :)
Kommentarer
Postat av: Sofia

Hallå, vad kul att du läser om min träning =) Tack för dina peppande ord!!

JAg änvämder ingen pulsklocka eller liknande, dit har jag inte kommit än ;-) Däremot har jag en sak som gör träningen roligare, nämligen en iphone! Den mäter mina rundor, ger min antal km, kcalförbränning och snittfart. Har ju även den som mp3 spelare och det peppar mig riktigt mycket!!

Lycka till på tjejmilen!

//Sofia

2011-04-20 @ 12:57:28
URL: http://vagentilltjejmilen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0