Ett gott dagsverk


Nu har familjen Andersson/Sahl verkligen varit rediga. Vi har spenderat några timmar ute nu och fixat i trädgården. Det var minsann riktigt roligt och det är alltid så skönt när man kan bocka av lite från att-göra-listan. Liam var med i förmiddags men nu har han legat och sovit de senaste två timmarna så då har det varit lite lättare att greja. Men vad skönt det att kunna släppa ut honom i trädgården nu. Han älskar att kunna promenera omkring och upptäcka saker. Han kan vara ute hur länge som helst. Vi har ju lyxen att ha en lekplats andra sidan vår häck och dit går han väldigt gärna såklart :)

Men nu är vi nöjda med det vi gjort för dagen och ska gotta oss resten av denna söndag. Jag ska snart ta på löparskorna och springa en runda. Sen hoppas jag på att jag får som jag vill idag, nämligen lite grillat till middag :) Det hade varit gudomligt gott!!!

Hoppas ni njuter av det fina vädret
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0