Helt min stil


Snart dax för sängen men innan det så måste jag få min dagliga dos av vettig tv: BigBrother höhö. Peter är ju helt klockren som vaktis denna veckan! Och som han njuter av det. Tänk att jag inte kräver mer än att man slänger in en knasig och brokig samling med folk i ett hus och låter dom gå bananas. Helt min stil.

Sista dagen som singelmorsa är snart slut och även den har gått bra. Gudars var det är härligt att hämta Liam efter jobbet. Idag var de ute på gården och han spatserade omkring i godan ro. Han verkade nöjd med tillvaron helt klart. Det hade gått bra att vara på annan avdelning med andra fröknar och barn. Han hade letat upp en fröken som han velat vara nära under eftermiddagen. Så han höll sig nära henne hela tiden, då kände han sig trygg. Han kommer nog bli eld och lågor när det är pappa Fredrik som hämtar imorgon :)

Nu lite mer BB och sen sängen. Sista jobbdagen för denna veckan imorgon.

Natti
Kommentarer
Postat av: Elin

Peter är verkligen störtskön :)

2011-04-09 @ 13:02:28
Postat av: Anonym

Snart kommer familjen Andersson/Sahl på besök!!!! Blir så super glad! kramar Sonesson/Görtz

2011-04-09 @ 20:07:53


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0