Inget vettigt


Det har tydligen varit fler än jag som tänkt tanken att de skulle grilla för all grillkol var helt slut överallt. Så jag fick ingen grillning idag. Nästa helg hoppas jag på istället :)

Jag är totalslut i hela kroppen. Det känns som att jag varit på benen precis hela dagen vilket jag har oxå. Först rensning av garderober, sen trädgårdsarbete och sen en löprunda på det. Jisses vad duktig jag varit idag. Nu ligger vi och tittar på The Fighter men jag tappade intresset rätt snabbt. En film om någon avdankad boxare. Nä, seg!

Löprundan dårå. Jag sprang 7,6 km. Efter bara en liten bit in i rundan så kändes mina vader som stockar och när det väl gått över så kändes låren som stockar istället. Men det gick ändå ända in i mål :)

Inget vettigt alls idag så nu slutar jag
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0