Men inte jag....


Det är svårt att hålla uppe ögonlocken ikväll. Jag har varit lite som en zombie hela dagen idag. Liam vaknade lite innan 01 inatt och var sen vaken till ca 04. Sådana nätter gillas skarpt. Eller inte kanske. Jag gissar på att det är tänderna som spökar igen. Jag tror att det är fler på gång nu och därför kunde han inte sova. Så därför laddades han med alvedon innan vi lade honom ikväll. Vi hoppas att det hjälper och att vi alla kan få sova inatt. Jag borde kanske ligga i sängen redan men det är inte min grej :P

Nu tittar jag på Sveriges Mästerkock. Jag gillar matprogram och just nu finns det ju ett antal att välja mellan. Men detta är min favvis. Men jag blir så avis på dom. Dom är så duktiga och så kreativa i köket. Varför kan inte jag så bra? Varför pallar inte jag laga sådan mat. Jag vill kunna det men jag är alldeles för feg. Jag vågar inte laga avancerade grejer, inte ens halvavancerat. Jag vill aldrig bjuda folk på middag för jag är inge vidare i köket och jag vill inte skämma ut mig totalt. Alla andra känns så duktiga i köket. Men inte jag!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0