Mina fynd


I lördags var jag och Matilda på barnklädesloppis inne i Skara. Den här var mycket bättre än den förra vi var på. Bättre organiserat och mycket bättre lokal. Så jag lyckades faktiskt fynda en hel del denna gången:


Två par byxor blev det. Det mörkare paret verkar vara helt oanvända. Tuffa båda två

Billiga men roliga tishor





En fleecejacka/tröja för 15 spänn. Jisses vilket fynd!

Jag köper i stort sett aldrig dyra plagg till Liam. Det är helt onödigt eftersom han växer så fort och kan bara använda samma kläder i några månader, i bästa fall. Så jag håller mig till de vanliga butikerna som HM, Lindex osv. Därför är det extra roligt med loppis. Där kan man hitta de dyrare märkena för några 10. Det dyraste jag köpte i lördags var jeansen till höger, dom kostade 80 kr. Alla 9 plaggen tillsammans (plus ett pussel) kostade 300 kr. Inte så illa väl?

Nu har jag gått från att varit en som absolut inte velat handla begagnat till en som ääääälskar loppis :) Nästa loppis är den 14 maj här i Götene. Den ska tydligen vara riktigt stor. Håhå, spännande ;)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0