Mot Lysekil


I måndags skulle Fredrik ha åkt till Lysekil för att jobba. Men han blev kass i magen på alla sätt och vis och därför fick han stanna hemma. Perfekt tajming på sätt och vis eftersom Liam var sjuk nästan hela veckan så dom två var hemma tillsammans hela veckan och jag kunde jobba.

Men han åker till Lysekil imorgon istället och han stannar där till på torsdag. Så jag och Liam kommer vara själva i veckan. Vi får klara oss helt själva med andra ord. Ska bli kul att se hur detta ska gå. Jag vet ju att det komma gå bra iofs men jag undrar hur trött jag kommer vara i slutet av veckan? Att jobba, ha hand om allt gällande Liam och hushållet som ska vara tiptop, det är ju inget som jag vanligtvis behöver ha hand om själv. Jag kommer med andra ord att få en liten inblick i hur det är att vara ensamstående förälder. Vi får väl se hur jag klarar av detta uppdrag :) Men jag och Liam ska ha så skoj så!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0