Den knaprande mumsande larven


Nu är det bara några timmar kvar av denna helgen. Den har gått väldigt fort tycker jag. Jag har ju det så pass bra att jag bara jobbar 4.5 timme eller inget alls på fredagar vilket gör att helgen känns extra lång men inte denna helgen.

Idag har jag faktiskt suttit med lite arbete haha. Hur kul låter inte det. Men det har jag gjort iaf. Jag har gjort min första flanosaga. Helt alldeles själv. Fast naturligtvis har jag utgått från en bok. Liam har en bok som han ärvt av Noel och den tycker jag passade jättebra för min 1-2 åringar.

Den knaprande mumsande larden

Japp, dessa små konstverken har jag gjort alldeles själv :) (förutom grenen för det var Fredriks bidrag)

Imorrn får vi se om ungarna uppskattar allt mitt hårda slit eller inte.

Igår var jag hemma hos Sara för en tjejkväll. Vi åt god thaimat, massa choklad i olika former och lite chips. En hel del skitsnack men vi tittade även på Skönheten och Odjuret - den tecknade. Haha, det var helmysigt på något knasigt sätt. De gamla hederlige disneyfilmerna är så bra. Tänk hur mycket man tittade på dom när man var liten. Sara kunde naturligtvis varenda sång i hela filmen och ylade glatt med :) Vi hade en jättemysig och rolig kväll. Förra gången hade jag turen och fick sova i Saras säng medan Sara sov på madrass. Den turen hade jag inte denna gången och idag har jag aningens ont i ryggen :P (så tänk på det till nästa gång söta Sara haha)

 

 

Vi gick ut en sväng i eftermddags för att städa i bilarna och Liam var naturligtvis med (var skulle killen annars vara lixom ;) ) Torkvindan är en stor hit och även grannarnas småsten :P






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0