24 augusti

3 dagar in i första jobbveckan. Jag är så jäkla taggad och går omkring och är skitglad och nöjd hela dagarna. Till och med en bajsblöja får mig att le :P Imorrn har vi planering hela eftermiddagen och då ska vi planera vidare inför hösten och sen nästa vecka drar allt igång på riktigt. Än så länge har vissa barn fortfarande semester men nästa vecka kommer de flesta tillbaka. Det ska bli så roligt!!
Nu ligger vi i soffan och jag har en skönt värk i benen. En joggingtur på 8.5 km är den underbara orsaken. Det är så gött när jag känner att jag bara skulle kunna springa och springa och springa. Det var en skön runda och jag vet att jag skulle kunnat springa några kilometer till men jag vill inte känna någon press. Jag hade tänkt ut en runda och jag höll mig till den. Det ska inte finnas någon press för då är det inte roligt. Men att veta att jag faktiskt orkar springa milen är betryggande eftersom Stockholm och Tjejmilen är nästa helg. SKA jag springa hela!! Så det så!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0