Bröllopsdagens morgon

Grattis på vår bröllopsdag :) klockan 11 idag är det 1 år sedan vi sa ja till varandra. Jag trodde aldrig att vi skulle gifta oss för vi hade aldrig sådana planer, förrän Liam kom. Då växte tanken på giftermål, mycket för att det är det smidigaste om något skulle hända oss. Men även för att vi älskar varandra obeskrivligt mycket :) Jag är glad att Fredrik ville bli min make och jag hoppas vi har många fina år framför oss. Jag har duschat och klätt mig i dagens utstyrsel och nu väntar jag på min make som håller på att göra sig färdig. Som jag ser fram mot hotellfrukosten idag :) Jag hoppas att den inte gör mig besviken!!! Gårdagen var lugn. Vi drog iväg för att äta ganska efter att vi lämnat våra saker på rummet. Sen vandrade vi omkring i staden i lugnt tempo. Det var så skönt att stressa ner och bara vara. Hur ofta har man tid med det annars? Alldeles för sällan iaf. Sen kom vi till rummet och spenderade resten av kvällen i sängen. Nu har vi sovit gott och är hungriga. Skynda Fredrik!!!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0