Dax att packa om


Nu är vi hemma igen :) Alltid skönt att komma hem tycker jag. Det känns som att vi har fått ladda våra batterier, vi har fått rå om varandra, slippa bry oss om några måsten, inga rutiner och bara gjort det som vi har känt för. Precis vad vi behövde. Vi hade ju inte planerat in någonting i gbg utan vi fick se vad vi kände för och det tyckte jag var perfekt. Vi behövde inte rusa omkring för att hinna med så mycket som möjligt innan det var dax att åka hem igen. Vi tog det bara lugnt och det var så skönt.

Imorgon är det Skåne som gäller. Jag, Liam, Emmie och Noel åker och är borta till vi tröttnar eller blir utslängda. Jag är ledig i två veckor så därför är det knappast någon stress men det brukar bli runt en vecka. Och ni alla vet att jag längtar alltid ner till Skåne och det är likadant denna gången :) Det ska bli så kul och jag har redan fullbokat schema, precis som det ska vara!!!
Kommentarer
Postat av: Erika - En Svår Graviditet

Det hoppas jag med att vi gör.



KRam

2011-08-11 @ 13:32:20
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0