Färga håret i himlens alla färger

Jag saknar verkligen tiden då jag färgade och slingade håret hos min frisör. Nu när jag har det helt svart så tänker jag inte slösa pengar på det i onödan. Det svarta kan jag fixa själv. Men att få sitta hos frisören i flera timmar och bara ha det gött. Gudars vad jag saknar det. Jag klipper ju mig hyfsat ofta men det tar 20 minuter och då hinner jag knappt landa i stolen förrän jag ska upp igen. Jag får helt enkelt börja färga håret i himlens alla färger så jag har en anledning till att få sitta hos frisören lite längre. :)
Nu sitter jag iaf med svart klet i håret och väntar på att få hoppa in i duschen. Har precis avverkat en löprunda som kändes väldigt skön. Jag har byggt upp en ångest kring löpningen tyvärr. Jag tänker bara tid tid tid. Jag måste få en bra tid. Men saken är den att jag är inte så tränad att min kropp riktigt orkar få den där topptiden som jag vill åt. Och det har gett mig ångest. Men idag bestämde jag mig för att jag skulle ta en lugn löptur och lagom tempo och skita i tiden. Bara komma ut och springa en runda. Det kändes skönt faktiskt. Sprang 5,7 km på 36 minuter. Inte helt kass men inte tiptop heller. Men det skiter jag i. För det var en skön runda och nu är den gjord :) Heja mig!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0