Inför hösten

Det finns väl ingen mamma som inte älskar att handla saker till sitt barn. Speciellt roligt är det att handla kläder. Jag skulle lätt kunna gå i affärer flera gånger i veckan och hitta nya outfits till Liam. Det finns ju så mycket att välja mellan och killen protesterar aldrig. Den som protesterar är bara Fredrik. Men han är emot all shopping iofs :P Men idag tyckte han att jag skulle skriva ner allt som Liam behöver inför hösten. Håhåhå, ni kan ju ana vilket lyckorus jag fick. Såklart att vi hade köpt det ändå. Det Liam behöver det får han, och lite till! Men att Fredrik föreslog det måste jag se som ett stort framsteg!
Här är min lista:
Overall - tror det blir en Didrikson i år.
Vinterkängor - har inte tittat på det än.
Vintervantar
Höstskor - inte tittar på det heller.
Skaljacka - har hittat men dom är lite dyra. Kanske Didrikson igen?
Höstvantar
Höstskor
Pyjamas - han ser iofs för go ut när han går omkring i pyjamas som är på  tok för kort i både ärmar och ben... :)
Någon som vet något mer som kan behövas? Tro det eller ej men mössan från förra året passar än så om hans huvud inte växer så mycket mer så funkar den än :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0