Me&I

Jag kollade igenom Me&I:s höstkollektion för några dagar sedan. Jag köper inte dyra kläder till Liam speciellt ofta för han växer ur dom fort eller så slits dom så snabbt. Visst är de lite dyrare kläderna ofta bättre i kvalitén men jag vill knappt att Liam ska ha dom på sig för jag är rädd att det hamnar en stor kladd med något oranget på dom som aldrig går bort. Men det händer att jag köper dyrt, men inte ofta alls.
Men iaf, när jag kollade igenom deras kollektion föll jag för dessa byxorna:
pants with paw at back
(bild från meandi.se
Jag tycker dom är ursnygga och tuffa. Det som är lite dumt med Me&I är att det går ju inte att köpa var som helst och inte heller på deras hemsida. Jag fick fylla i ett formulär med mina uppgifter och sen efter några dagar ringer en försäljare upp mig och tar min beställning. Det funkar såklart men det hade varit smidigare om man bara kunde beställa direkt på sidan.
Men dessa byxorna fick det iaf bli :) Liam kommer bli sååååå tuff i dom!! Du borde gå in och kolle deras kläder, dom har mycket tuffa och annorlunda kläder där.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0