Nu börjar vi

Bara några timmar kvar på denna helgen. Det går alltid för fort. Jag har ju ändå varit ledig fre-sön men det svishar förbi ändå. Men det har varit en bra helgen och det är huvudsaken.
Nu drar det äntligen igång på riktigt på jobbet och det har jag sett fram mot ett tag nu :) Vi ska ha temat Kroppen med våra minstingar och det är jag som håller i det under den första månaden. Förra terminen hade vi inget tema utan körde lite allt möjligt på samlingarna. Jag föredrar helt klart att utgå från ett tema. Både roligare och lättare att planera då. Så min hjärna har arbetat fram lite samlingar under helgen. Det ska bli riktigt kul att få starta upp det på tisdag :)
Nu ska jag gå och lägga mig. Igår kunde jag inte somna för jag låg och funderade på olika ramsor och sånger som passade vårt tema haha. Jag har blivit lite skadad :P
Natti!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0