"Pinne"

Nu sitter jag och Liam och tittar på Pinne, dvs Pingu. Liam snappar upp så jäkla snabbt nu. Ofta räcker det att vi säger något någon gång så härmar han och sen kan han det. Han kan även 2-3 ords meningar :) Idag satt jag med hans tutte och snutte i bilen och låtsades gosa. Då tittar han bara på mig och säger: "De ä min tytte." Haha. Sköna unge!
Vi var inne på barndagen idag i Lidköping. Det har varit lite festivalaktigt där inne hela helgen och idag var det barnens tur att få ha kul. Det fanns hoppborgar av olika slag, uppträde och gott att äta. Vi mötte upp med Emmie och Noel där inne men sen såg vi inte så mycket av varandra. Liam tyckte det var roligt med en lite mindre hoppborg och sedan låg den stora lekplatsen precis intill så där var vi oxå och lekte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0