Så jävla låg

Frida, jag svarar dig direkt här. Affären heter Harmoni och ligger precis vid torget. Dom har bland annat Nova Star men utbudet är inte alls stort. Men jag har hittat lite. Hojta om du ska hit så får ni komma förbi på en fika!!
Igår hade jag verkligen en off-dag. Hela jag var en deprimerande. Fy tusan. Annika och co kom ju med gofika på eftermiddagen och det var verkligen uppskattat såklart!! Hjälpte en stund men sen föll jag igen. Usch vad det är trist med sådana dagar. Jag kom verkligen inte ur det heller och gick och la mig och var så jäkla låg. Jag hatar när jag inte kan komma ur det. Oftast går det bara jag verkligen försöken hoppa ur det men det gick inte igår. Jag var fast. Nu är det dock bra igen och gårdagen skiter vi i nu :)
Idag har jag faktiskt jobbat. Dom ringde mig i måndags och informerade om att det var planeringsdag på fredag. Så där lagom roligt att den sista lediga dagen försvinner :/ Jag hade ju kunnat säga nej till det eftersom jag fått det beviljat men jag ville såklart vara med och planera inför hösten. Nu satt vi mest med utvecklingsplanen så det blev inte jättemycket planerat men vi hann prata om det en del. Så lite riktlinjer har vi nu. Lagom lång arbetsvecka iaf :P
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0