Torsdag

Daten med Matilda och Oskar fick vi lägga inomhus. Som det öste ner under kvällen sen. Men det gick bra det oxå. Jag och Matilda har bestämt att vi ska ha en tjejkväll helt utan gubbar och ungar. Vi ska ut och käka och dricka gott och inte nämna ungar och gubbar någon gång under kvällen :P Som jag ser fram mot detta. Preliminärt blir det andra helgen i september.
I eftermiddag kommer Annika med Alicia och Alvin. Så jag måste rota fram fika även idag. Blir förmodligen en liten handling på Ica dock för det är ganska tomt i min frys efter gårdagen :) Ibland är det tur att man har snälla grannar haha.....
Liam sitter och tittar på Rorri och äter frukost och nu ska jag joina honom.
Kommentarer
Postat av: Frida

Vad är det för affär i Götene som säljer bla Nova Star kläder?

2011-08-19 @ 00:00:33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0