En lördag som ingen annan lördag

En lördagmorgon och jag var uppe 6.15. Smink, kläder, tandborstning och frulle och sen iväg. Dags för Luciatåg på jobbet. Även pyssel och julgröt stod på schemat. Det lockade inte. Jag tycker absolut att idén är smart. Föräldrar har lättare att komma en lördagmorgon, vi slipper stress och press och alla kan ta det lugnt. Föräldrar får sitta ner med sina barn och pyssla och mysa. Skitsmart idé. Men när jag redan arbetat en hel arbetsvecka och ser fram mot en ledig helg så lockar det inte att jobba på lördagen. Men men, förmiddagen blev väldigt lyckad och jag tror alla hade kul och trevligt. Jag är skittrött efter en vaken natt. Liam tajmade in en bajsfylld blöja runt klockan 02 och efter det kunde jag inte somna om.
Men nu är det Så mycket bättre och det är Wiehe som är huvudperson idag. Mycket spännande!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0