Happy Happy Happy

Härliga lediga fredag. Jag har känt hela veckan att jag behövde vara ledig. Blev en kort helg på grund av Luciafirandet och sen har det varit väldigt fullt upp på jobbet hela veckan. Igår var det ju även Uppesittarkväll på jobbet. Det tycker jag är en trevlig tradition vi har. Vi julbakade så det vi svettades :) Många skratt blev det och jag fick med mig en stoooor låda full med gott godis! Så slapp jag slita med det i min ensamhet precis innan julafton. Får väl se om det blir något kvar till julafton. Jag är ingen storätare av julgodis för allt är så mäktigt men det finns ju fler i detta hushåll :)

Strax ska vi packa väskan och göra oss iordning och sen köra och hämta upp Matilda på hennes jobb. Vi ska göra stan idag. Hon är snäll och passar Liam när jag ska klippa mig. Annars hade jag inte kunnat klippa mig förrän nästa år. Så jag är otroligt tacksam för detta!!!! Det blir även lunch och shopping. En hel eftermiddag på stan med en fin vän, det ser jag fram mot!
Nu är det fix fix
Ha en fin dag
En väldigt fin vän!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0