Hej Tomten

Efter att Kalle och hans vänner har roat oss, man ätit upp den underbara julmaten och klapparna är öppnade så går luften ur mig. Allt det som jag längtat efter under så lång tid är över på några timmar och nu är det en hel evighet till det händer igen. Känns det som iaf :)

Vår julafton var jättemysig och fin. Som vanligt så proppade alla i sig alldeles för mycket mat. Vissa käkade några kilo choklad till förrätt dessutom (inte jag dock för en gångs skull haha). Varken Liam eller Noel var speciellt imponerade av det dignande bordet så dom åt som små möss. Dom vart desto mer impade av julklapparna såklart.



Efter maten satte vi igång tvn lite och helt plötsligt stod tomten och kikade in genom fönstret. Båda grabbarna rusade mot dörren och när tomten kommer in så står båda grabbarna och välkomnar honom. Liams "Hej Tomten" var oslagbart och jag fick med det på film :) Ibland lyckas man så bra! Liam var inte ett dugg rädd för tomten utan var med på hela grejen och hämtade sina klappar och posade med tomten innan han gick. Att öppna klapparna var väl skoj men han ville leka med varje klapp så det tog väl iaf en timme innan han var färdig. Om det räcker :) Men det är ju så det ska vara. Han visade verkligen att han uppskattade allt han fick. Måste berömma alla klappköpare, för varenda klapp var verkligen omtyckt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0