Mellandagsrea i surfen


Ja eftersom jag inte orkar med stressen och pressen som mellandagsrean innebär så fick jag surfa in på Hm.se och spana på deras rea istället. Det fanns lite där, iaf till en lille mannen i familjen.

Skorna ääääälskar jag.

Jag tog storlek 25 och hoppas att dom passar till våren.

Tröjorna kostar 39 kr/st och man fick bara köpa 2/hushåll så jag slog till. Hade gärna tagit den naturvita oxå men jag börjar bli trött på all röd mat som suger sig fast och aldrig vill släppa taget. Extra svårt på vitt naturligtvis. Fast idag köpte jag faktiskt Vanishsprayen som ska göra underverk på svåra fläckar. Behövs big time här hemma då det spills konstant. Ni ska få ett utlåtande när jag testat det :)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0