Mitt i natten hej


Ja 23,30 är minsann mitt i natten för denna morsan. Får se hur pigg jag är imorrn när Liam kommer intraskande och vill titta på Pingu :)

Det blev inget lekland idag. Det blev en lite halvseg dag hemma istället. Som även det gick bra såklart.

Imorrn åker mora hem igen. Det har varit så roligt att ha henne här dessa dagar. Extra kul är det för Liams skull. Att han får umgås och busa med sin mormor är viktigt. Jag märker att han tycker om att ha sin mormor här. Imorse frågade han direkt efter sin mormor. Han kommer bli besviken när hon åker imorrn men jag hoppas att vi kan åka till Skåne snart och hälsa på.

Nu ska jag kalla på John Blund. Sov sött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0