Stormigt

Är det en ny storm som drar in? Här blåser det kraftigt så det riktigt dånar i huset. Det var fint väder i förmiddags men nu har det minsann gjort en tvärvändning. Regn och rusk minst sagt. Tur att vi hann med både promenad och TVÅ lekplatser i förmiddags. Jag hade planer på utevistelse även på eftermiddagen men den är inställd. Det lockar inte alls. Men vi har varit ute så det går ingen nöd på oss inte.

Medan Liam sovit så har jag förberett dagens middag. Levergryta!! Jag har inte ätit det på jättelänge och är supersugen :) Det ska bli så gott.

Nu ska jag väcka min prickiga korv. Lite nya prickar hade det kommit inatt så än är det inte över. Men han klagar inte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0