Vettskrämd

Usch, stackars Fredrik. Nu är han iväg och fixar med sitt onda. Hoppas dom löser det idag så att han inte behöver gå med det under hela julledigheten. Jag ska ringa honom om ett tag och se hur det verkar. Jag är själv vettskrämd när det kommer till tandläkare och jag har dom senaste åren bara gått dit när jag haft ont. Det har inte varit något då heller. Jag har bestämt att jag ska starta det nya året med ett tandläkarbesök. Det är ett måste nu. På tok för längesen jag var där. Jag vill hitta en bra tandläkare dock. En som fattar att jag är livrädd för honom/henne :). Jag har fått ett tips men om det är någon som vet en bra tandläkare så hojta gärna!

Nu ska jag och Liam bygga tågbana

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0