Bowling i Skara

För ett tag sedan pratade jag och Noel om bowling och Noel berättade att han inte bowlat någon gång. Då lovade jag honom att jag skulle ta med honom och bowla någon gång. Och idag blev det. Vi hade inget planerat för dagen och jag orkade verkligen inte bara sitta hemma och glo. Så vi bokade en bana i skara och där var vi i eftermiddags. Noel blev jätteglad när han insåg att det var i en bowlinghall som vi hamnat i. YES och en uppsträckt liten hand är väl ett bra betyg :) haha.

Jag älskar att bowla men det händer inte så ofta. Så jag såg verkligen fram mot det och det var riktigt kul. Noel tyckte det var kul att bowla. Ibland stannade klotet kvar bakom honom när han fortsatte svinga det och ibland hamnade det bredvid banan trots räls hihi. Det såg så komiskt ut. Klotet väger ju nästan mer än honom :)

Vem som vann? Fredrik vinner jämt. Han är grym. Men idag vann jag hihi. Det har aldrig hänt och jag skuttade av lycka :) Nu är jag oxå grym!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hejja dig!!

2011-02-12 @ 22:05:09
URL: http://blogg.mama.nu/mammaelin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0