Då var det dax igen


Liam ligger och sover i sin säng. Efter två dygn med dåligt med sömn så hoppas jag att han får sova gott inatt. Det behöver han verkligen. Han har lite förkylning kvar men inte alls mycket. Snorsug, nässpray och alvedon preparerade jag honom med innan det var dax för sängen. Vi får hoppas att det räcker! Än så länge är det tyst!

Jag har såklart oxå blivit rätt så förkyld. Inte speciellt chockerande. Det senaste halvåret har jag varit förkyld en gång varje månad. Det är så där spännande. Och eftersom mina smaklökar säger bye bye från dag ett varje gång så blir jag helt knäpp. Att äta är knappt lönt då ju :P

Imorgon är det iaf jobb igen som gäller. Jag vill verkligen inte vara hemma mer nu. Jag känner mig som världens slappis och jag blir rädd att de ska bli irriterade på mig på jobbet. Sånt kan man ju aldrig veta. Men jag hoppas dom är lika förstående som dom visar utåt.

Nu ska jag titta på "Fuskbyggarna".
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0