En söndag hos oss 4


Ja, helgen har ju varit allt annat än en vilopaus. Inte för att den egentligen har varit fartfyllt eftersom vi inte har gjort något men eftersom Fredrik varit sjuk så har jag haft ansvar för två ungar. Behöver inte vara speciellt svårt men när det är 6 år mellan dom så är det ju inte så att de vill göra samma saker precis. Men det har gått bra men nu känner jag att det ska bli skönt att få åka till jobbet imorrn :) Det blir som en paus konstigt nog.

Idag har vi iaf hittat på lite. Fredrik har legat i sängen större delen av dagen men vi andra vi drog på ytterkläderna och gick ut för att få lite friskluft. Det var välbehövligt. Liam och Noel fick springa av sig lite oxå. Efter att vi varit ute en stund så fick Liam gå in till pappa och jag och Noel gick en promenad och pratade lite. Jag kände att Noel inte fått så mycket utrymme eftersom vi har en liten kille som gärna tar all uppmärksamhet. Så därför blev det en promenad så han fick prata av sig lite.
När vi sen kom in så hade vi bestämt att vi skulle baka sockerkaka och chokladbollar. Och så fick det bli :)

Kladdigt.

det var knappt han kunde låta bli att mumsa från fingrarna :)

En sockerbagare vi har i huset....

 

Det blev supersmarrigt såklart :)

Kommentarer
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

vad gott :)

2011-02-07 @ 09:48:01
URL: http://lovefiona.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0