Ensamstående tvåbarnsmorsa

Kalaskläder var införskaffade, present köpt och vi var på kalashumör. Men vi blev portade från Adams kalas. Eftersom Noel var magsjuk igår så ville dom inte ha oss som gäster idag. Jag blev besviken. Jag hade sett fram mot 1 årskalaset ju. Men jag förstår dom. Vem vill riskera bli magsjuk lixom.

Noel, Liam och jag har alla mått bra idag. Dock så har Fredrik fått mer feber och han har legat i sängen precis hela dagen. Så jag har varit ensamstående tvåbarnsmorsa :) Det har gått bra men det hade varit kul med lite vuxet sällskap oxå :) Det har bara varit barn, städning och bakning idag. Jag passade på att baka en rulltårta för jag har varit så sugen på det :) Städningen känns helt ogjord för det är stökigt här igen. Det ena barnet sover och det andra spelar dator. Jag ligger i soffan och pustar ut!

Schlager idag. Jag är inte så sugen på det idag så jag hoppas på att det finns något annat att glo på ikväll.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0