Experiment på gång


Sista jobbdagen för denna veckan är avklarad och helgen är här!! Fredrik är på bandy och Liam sussar i sin säng. jag ligger som vanligt i soffan och ska titta på Halv åtta hos mig. Helge Skoog är oslagbar haha.

Veckan som varit har varit bra men väldigt kall. Att stå ute på gården på jobbet blir kallt trots att jag har riktigt varma kläder. Som tur är så är vi inte ute jättelänge med dom små pluttarna. Samlingarna som jag haft i veckan har gått bra och framförallt så har det varit så jäkla roligt. Shit vad jag har saknat det. Jag kände mig lite ringrostig men om några veckor så kommer det flyta på bra. Nästa vecka ska jag ha lite experiment med barnen och det ska bli spännande att se barnens reaktion och få höra deras respons.

Nu återgår jag till tvn för jag har ändå inget vettigt att skriva just nu....
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0