Kan träna hemma nu

Tillbaka på jobbet idag. Det var minsann riktigt skönt. Det var många barn som rusade fram till mig och undrade var jag hållt hus :) Då kan man ju inte annat än bli glad och krama om dom små liven! Det blev en soft start efter att ha varit hemma i tre dagar. Förmiddagen spenderades tillsammans med de stora barnen och eftermiddagen planerade vi. En massa klippa, klistra och skriva och hela dagen bara susade förbi. Redan fredag imorgon. Härligt!!

Detta paket fick vi hem i veckan:

Ja, vad kan det vara....

Någon som kan gissa?

Japp, en crosstrainer.

Så jag provade den idag. Smidigt och praktiskt att ha en träningsmaskin hemma. Jag kommer fortfarande gå till gymmet oxå för att få variation. Men att kunna träna hemma när jag vill är riktigt bra. Idag körde jag 42 minuter och det var lovely :) Kunde titta på tv samtidigt!!!

Kommentarer
Postat av: erica

FUUUUUSK

2011-02-03 @ 23:33:23


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0