Magsjuka, feber....


Imorse vid frukostbordet så började Noel gnälla över magont. Jag trodde att det var för att han ville slippa äta upp frukosten. Den pojken skulle sluta äta helt om det inte var så att man tvingade i honom mat. Så han åt upp och när vi var på väg ut genom dörren så sa han igen att han hade ont i magen. Jag funderade lite och sa sen att han fick stanna hemma. Men det var vila och inget spelande eller busande. Han la sig direkt i sängen och jag for till jobbet. På jobbet får jag ett mezz från Fredrik om att jag skulle ringa. Då har Noel spytt 4 gånger!! Magsjuka it is!! Han har legat i sängen hela dagen och nu har han feber oxå. Men verkar ändå piggare.

Fredrik skulle på kick-off med jobbet men en halvtimme innan dom ska hämta honom får han feber. Så han fick stanna hemma.

Liam skiter konstant och är lite lös i magen så han har nog oxå någon lite magsjuka.

Jag har haft ont i huvet hela dagen men nu känns det bättre.

Det är inte mycket med oss här på stavgatan haha. Vi hoppas på en bättre dag imorgon helt enkelt!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0