Melodifestival utan Noel :(


Det blev ingen fika med svärisarna idag. Vi körde hem till dom istället och lämnade Liam. Jag fick precis mms från dom och han såg så nöjd ut så.

Efter att vi lämnat av Liam så passade jag på att släpa med Fredrik in till stan för lite shopping. Det blev dock inte så mycket och som vanligt var det till Liam. Det blev ett par snickarbyxor. Jag har varit lite smått emot det förut men dessa var faktiskt snygga så dom fick följa med hem. Även en randig tröja med lappar på armbågarna. Randigt är min grej just nu :) Han kommer bli så fin så!!

Nu sitter jag och väntar på melodifestivalen. Det är inget jag tycker är en bra kvällsunderhållning men på något sätt så kan jag inte låta bli att titta. Man måste ju hänga med lite när det snackas i personalrummet sen ;) Men jag kommer sakna Noel vid min sida den här gången. Förra lördagen satt vi och tittade tillsammans och Noel hissade och dissade hejvilt. Dissade mest tror jag :) Killen kan vara väldigt kritisk.

(Noel fick vi skjutsa hem när vi åkte in till sjukhuset med Liam. Det hade inte varit roligt för Noel att vara med där hela kvällen och vi ville kunna fokusera på Liam då.)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0