Sjuk Sjukare SJUKAST


Det är bara jag och Noel uppe här hemma. Liam valde att vara vaken några timmar inatt så han sover fortfarande. Fredrik är sjukare idag tyvärr. Så jag får vara hemma idag för han orkar inte ta hand om Liam. Han har ringt till vårdcentralen som ska ringa upp igen. Han har haft feber i 5 dagar nu och då är det tydligen dax att kolla upp vad det kan vara. Det är ingen låg feber heller, ligger runt 39,5 hela tiden. Så förhoppningsvis får han träffa en läkare idag så vi kan få bukt på det här!!!

Jag vet inte vad jag och Liam ska göra. Först ska vi skjutsa Noel till skolan iaf. Sen behövs det städas BIG TIME här hemma så det ska vi ta tag i. Jag funderar på en tur till staden men jag får se. Behöver shoppa linnen. Men vi får se.

Hoppas ni alla får en bra dag!!
Kommentarer
Postat av: Frida

Du får allt ta och pallra dig hit en dag också, klättrar ju på väggarna här hemma=)

2011-02-08 @ 13:18:21


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0