Solrosbladsklippning och bollkastning


Denna veckan har varit lugnare än lugnast på jobbet. Sportlovsvecka innebär att många av de barn som har äldre syskon som går i skolan har föräldrar som tar ledigt och håller barnen hemma. Som mest har vi haft runt 20 barn (vanligtvis har vi nästan 40 barn på vår avdelning). Så vi har hunnit göra en massa som behövts göras men inte har hunnits med. I torsdags satt jag och klippte ut solrosblad i över en timme. Sådana viktigheter gör vi haha. Det gör ju oxå att man kan ge de barn som är på förskola lite extra uppmärksamhet och det är alltid mysigt. Idag har jag kastat mycket boll kan jag ju säga :)

Liams tillstånd är mycket bättre nu. Lite hostigt och snorigt men inget mer. Så nu är det över för denna gången. Min förkylning är oxå bättre men smaklökarna semestrar lite till verkar det som. Iaf vissa av dom.

Imorgon ska vi träffa svärisarna i stan för lite fika och överlämning av Liam. Japp, barnfritt ska vi ha i helgen. Vi ska nog inte hitta på något speciellt. Inte vad jag vet iaf. Jag har några filmer som jag skulle vilja se så det blir nog en mys-och filmkväll.

Nu åter till På Spåret
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0