Toalocket sprängdes


Vårt toalock sprängdes för några dagar sedan när Fredrik och Liam satt och borstade tänderna. Fråga mig inte hur det gick till men det fanns toalockssplitter överallt. Kunde ju ha blivit riktigt farligt. Två för stora rumpor som satt på den kanske hihi. Men nu ser man rakt ner i vår toastol varje gång man går in på toa och det irriterar mig ordentligt. Jag är manisk när det gäller att fälla ner toalocket. Kan jämföras med min "inte smaska och inte prassla"mani. Fredrik fäller aldrig ner det dock. Hur mycket jag än tjatar så jag har lagt ner det. Och att killar inte gör det förvånar mig inte. Dom är ju som dom är. Men när tjejer inte gör det blir jag rejält förvånad. Kan ni inte bättre än så?? Vem vill glo ner i toastolen lixom. Stäng locket för hundan!!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0