Turbulent natt


Inatt fick jag minsann verkligen känna på hur det är att ha fler barn. Liam vaknade runt 00-01 och  var vaken till 03. Då ska jag tillägga att jag hade svårt att somna på kvällen och hann precis somna när han kände för att vakna. När jag sen tillbaka till sovrummet vid 03 hade jag svårt att somna igen. Jag lyckades dock till slut. Runt 06 så kom Noel in  till oss och hade ont i magen. Han var lite "panikig" men somnade till slut. Inte jag dock för då vaknade Liam och var pigg och glad. Elin har med andra ord varit tröttast idag. Men Noel har mått bra idag så jag vet inte riktigt vad det var imorse.

Eftersom vi förra helgen missade Adams kalas på grund av sjukdom så åkte vi till dom idag istället. Där bjöds det på hembakat och vi kom med present. Det blev en cd-skiva med sånger där de sjunger om Adam i varje sång. Kul idé tycker jag. Hoppas bara att sångerna går att lyssna på :) Efter det besöket åkte vi hem en snabbis till svärisarna och sa hej. Vi har varit iväg hela eftermiddagen och nu är jag hyfsat trött. Men nu är det snart Solsidan och det kan man inte missa!!!

(jag missade helt att ta foto idag vilket stör mig. jag som brukar vara så duktig med det. grrr)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0