En dag med fint väder och fint sällskap


Har en härlig känsla i benen. Dom är så trötta så :) Jag körde precis 50 minuter på crosstrainern i ordentligt tempo. Att köpa en crosstrainer måste varit ett av de bästa köpen vi gjort. Det är ju inte alltid man hinner eller har lust att åka till gymmet och då är det bra att ha något hemma som man kan hoppa upp på.

Eftermiddagen spenderade jag och Liam i stan tillsammans med SötaSara.Helt underbart vädet fick vi och vi kunde till och med ta en liten promenad när Liam behövde sova. Lite blåsigt men annars helt perfekt. Det blev en del shoppat:

Topp med ficka från GinaTricot.

 

Topp med fint tryck från Vero Moda

Två fina sjalar

Vero Moda och HM

Kan inte låta bli att handla till Liam :)

Två snygga "tishor" från HM

Ja, lite blev det ju! Efter en jobbig shoppingtur så slog vi oss ner på Henry´s och njöt av deras underbara kycklingtoast (äter aldrig något annat där) och sen STOR semla. Jag har verkligen gått och suktat efter semlor i flera veckor och idag fick jag stilla det behovet. Väldigt gott men aldrig så gott som man tror det ska vara. Jag och Sara kunde snacka om ditten och datten trots att Liam var med. Han skötte sig fint och vi satt nog där en timme iaf. Han skulle ju äta allt som vi åt såklart. Han är som en tiggande hund fast mer högljudd haha.

Fredrik fick aldrig träffa någon doktor. Dom sa att det var en virusinfektion, förmodligen en dubbel, och därför var det inte lönt att han kom in. Det vara bara att vänta ut den. Jag trodde att han skulle få komma till vårdcentralen med tank på svininfluensa men det var tydligen inte aktuellt. Hur nu dom kan veta det när dom inte har träffat Fredrik. Jaja, vi får hoppas att det blir bättre snart. Imorrn ska jag jobba igen och svärmora Mia kommer hit och har hand om Liam. Hon är ledig både ons och tors och sen är jag ledig fredag så nu är resten av veckan planerad om det nu är så att Fredrik ska vara sjuk längre. Men det hoppas vi inte på.

Natti natti på er.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0