Varför så slarviga?


Jag har putsat färdig på samlingen som jag ska ha med barnen imorrn. Det blir en samling med 1-3 åringarna och vi ska ha en liten björnsamling kan man väl säga. Först blir det sådant som vi har varje samling: morgonsång och vilka är här (varje barn får sätta upp sitt kort på tavlan) sedan ska jag berätta en björnsaga och sedan ska vi leka björnen sover. Efter det tar vi önskesånger och lite frukt. Det är så mysigt att ha samlingar med minstingarna. Man skulle ju kunna tro att de alla har myror i byxorna och inte kan sitta still men dom klarar det så bra. Jag ser verkligen fram mot samlingarna som jag ska ha denna veckan!!!

Jag hör hur Liam ligger och pratar inne i sin säng. Jag var helt säker på att han skulle stensomna efter allt busande hemma och farmor och farfar. Men känner jag honom rätt så somnar han väldigt snart:)

Vi passade på att storstäda här hemma innan vi åkte och hämtade Liam. Som vanligt så behövdes det verkligen. Varför är vi sådana slarvisar som inte kan hålla det städat här hemma?? När ska vi bli vuxna? haha. Jaja, det har iaf blivit bättre med åren så lagom till vi är pensionärer så ska vi nog kunna det ;)

Nu somnade han nog :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0