Vitt vitt vitt.... igen

Ännu en morgon vaknade vi upp till en vinterlandskap. Det är fint och mysigt men jag är snömätt nu. Det räcker för den här vintern. Jag längtar så till ljuset kommer. Att få stå ute och känna hur solen värmer i ansiktet. Att få gå på barmark i tygskor och få dra på en vårjacka. Jag vill slippa byllsa på mig en massa kläder varje gång som jag ska gå utanför dörren. Tänk att bara få ta på ett par skor, öppna dörren och gå ut. Gud vad jag längtar!! Så att se allt det vita imorse var en stor besvikelse. Sen kan det ju vara kul för alla ungar att få ha snö på sportlovet. Men sen kan det få smälta bort och ge oss vår.

Idag är det torsdag men för mig är det fredag och jag har två lördagar framför mig. Imorrn är jag ledig och det är inte helt fel. Jag och Liam har planer för hela dagen i stort sett. Det ska bli kul att få komma ut. Eftersom Fredrik inte har mått helt ok i veckan så har inte Liam kommit ut så mycket förutom simningen i måndags. Men imorgon blir det en heldag :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0