110121 - helgen är här


Andra jobbveckan är slut och det är dax för helg. Så skönt naturligtvis. Veckan har varit jättebra och jag ser fram mot måndagen och en ny vecka med nya äventyr med alla barnen. Men först så ska vi alla mysa till max i helgen :)

Idag slutade jag redan kl 13.00 så när jag kommit hem så gick vi alla hem till Annica & co och spenderade eftermiddagen där. Det är tråkigt att man inte riktigt hinner med sådana utflykter alla vardagar men skönt att lyckas komma iväg på fredagar iaf. Näste fredag är jag helt ledig så då kanske det blir större äventyr. Vem vet :)

Imorgon ska Liam hem till farmor och farfar och sova över till söndag. Jag och Fredrik vet inte rikigt vad vi ska göra. Om det blir bio eller hemmamys. Jag röstar nog för bio för det är så sällan vi går på bio. Soffan är mitt arsle bästakompis med redan så där behöver jag inte spendera ännu en kväll. Kanske att min bil är färdig så att vi kan hämta den oxå. Men jag tvivlar på det och tror på att vi får hämta den på måndag istället.

Ni missade väl inte när Adam Allsing spöade paret Haag i På Spåret? Kan man annat än älskade den snubben lixom. Härliga härliga Adam :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0