3:e terminen bland de stora barnen

Du gamla du fria..... Dax för handboll igen. Jag hoppas på samma köttartakter som grabbarna hade förra matchen. Det var härligt att se. Jag blir allt sugen på att lira lite handboll igen. :)

Idag startade babysimningen igen så direkt efter att jag kommit hem så var det bara att packa in unge och badväska i bilen och köra till badhuset. Som vi har längtat efter detta. Nu är det 3:e terminen vi simmar och det betyder att Liam nu är bland de stora barnen. Jag kommer ihåg när vi var där allra första gången och då satt de största barnen och väntade på sin tur när vi var klara. Så stora dom barnen var då. Men nu är det vi som är bland de stora barnen :) Häftigt och knasigt haha. Liam njöt som vanligt och ville absolut inte vara still i vattnet idag. När han fick ha flytpuffarna på armarna så sprattlade han sig fram som en galning. Dyk från rutschkanan såklart och även simma under vattnet från simfröken till mamma. Han hade roligt som vanligt helt enkelt.

Emmie har tydligen fått magsår. Så det var ingen magsjuka. Hon får nu medicin och ska bli bättre hyfsat fort. Vilken tur att vi åkte in i lördags så att det inte blivit riktigt allvarligt. Jag pratade med henne förut och hon lät mycket piggare och det var skönt att höra. Nu får vi se när hon kommer hem igen!!
Kommentarer
Postat av: Elin

Heeeeeja Sverige!! Vad skönt att hon är på bättringsvägen, å att dom hittat felet så hon kan behandlas för det.

2011-01-17 @ 20:55:58
URL: http://blogg.mama.nu/mammaelin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0