ändrade tider

Jag kan ju skryta med att jag har väldigt bra arbetstider. Speciellt om man ser till att jag börjar som tidigast 8.15. Det är väldigt soft ska jag erkänna. Men nu har de redan börjat ändra mina tider och jag kommer jobba längre än vad det var sagt från början. Så nu ska jag arbeta till 16.00 tisdag - torsdag för att jag behövs på två andra avdelningar då. Men jag kommer börja samma tid så det blir det ingen skillnad. Men i och med detta så måste de ju ändra andra dagar för att jag inte ska jobba för mycket. Jag ska få tiderna imorgon. Så nu är det ett virrvarr igen och jag känner igen detta från mitt förra vik i lidköping. Så jäkla tråkigt när det rycks och slits i en. Men jag hoppas det blir bra ändå. Det blir det säkert.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0