Första förkylningen för i år

Liam blev superduperförkyld igår när han skulle lägga sig. Han vaknade flera gånger på kvällen och jag spenderade natten på en madrass i hans rum. Han sov helt ok trots en massa snor och hosta. Jag sov väl så där. En madrass på golvet är ju trots allt en madrass på golvet lixom :P

Nu sover han igen och jag hoppas han får sova ordentligt så han/vi slipper gnäll idag. Han har ingen feber och är ananrs väldigt glad och sprallig som vanligt och det är såklart skönt för alla inblandade :)

Idag ska jag iväg och träna igen. Ett easyline-pass står på mitt schema. Jag har aldrig varit på det förut utan jag har ju alltid gått dit till easyline-rummet och kört själv. Blir annorlunda idag och mycket tuffare. Men det ser jag fram mot. Sen ska vi till skara och shoppa loss på coop haha. Storhandling är det dax för!!

Hoppas ni får en fin dag
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0