frågvis som f#n

Tre dagar på nya jobbet och det känns bara bättre och bättre. Jag trivs superbra med allt faktiskt. Det enda är att jag kan känna mig så jäkla flummig när jag är ny på ett ställe. Man kan inte alla rutinerna, kan inte alla namn på barnen och man vet inte hur kollergorna jobbar och hur de tänker kring arbetet med barnen. Så då blir det att jag känner mig som en praktikant på högstadiet och flummar och är osäker på allt. Men jag märker ju att jag mer och mer kommer in i det. Men jag frågar hela tiden hur de tänker och hur de brukar göra osv. Det är ju enda sättet att komma in i det. Imorrn ska vi planering hela eftermiddagen så då har jag chansen att fråga ännu mer :)

Pojkerna klarar sig jättebra här hemma än så länge. Fredrik städar och fixar och donar med sådant som jag inte har orkat ta tag i. Snart har de nog glömt bort att jag finns ;) Vi försöker frenetiskt få tag i en bil till mig så att pojkarna kan få lämna huset lite men vi hittar inget. Fredrik har snackat med några och även åkt och tittat men han har fått känslan att det varit lurendrejare. Det är väl alla bilförsäljare iofs men vissa är värre än andra. Så då har vi dragit öronen åt oss. Så vi får se om vi kan hitta någon bil som vi vågar köpa :) Helst ska den vara helt felfri och ganska ny men kosta gratis. Någon som har någon stående hemma?
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0